Nositelé cen za rok 2009

Kategorie vědecký pracovník

  • prof. RNDr. Luděk Zajíček, DrSc.
    Matematicko-fyzikální fakulta Univerzity Karlovy v Praze
    za významné objevy v konvexní analýze a teorii diferencovatelných funkcí v Banachových prostorech

Kategorie mladý vědecký pracovník

  • RNDr. Pavel Kocán, Ph.D.
    Matematicko-fyzikální fakulta Univerzity Karlovy v Praze
    za přínosné práce v oboru studia atomárních procesů na površích pevných látek
  • RNDr. Jitka Žlůvová, Ph.D.
    Biofyzikální ústav AV ČR, v. v. i.
    za objevné práce v oblasti evoluce pohlavních chromozomů a determinace pohlaví u rostlin

Kategorie středoškolský student

  • Vít Ladányi
    Střední škola zemědělská v Českém Těšíně
    za studii „Floristicko-fytocenologický průzkum ruderální vegetace antropogenně vytvořeného území (odkaliště) v Třinci-Dolní Líštné“
  • Kateřina Machová
    Gymnázium a Střední odborná škola pedagogická v Liberci
    za studii „Historie kostela sv. Bonifáce v Dolním Hanychově“
  • Veronika Mojdlová
    Gymnázium v Uničově
    za studie „Terezínské děti“ a „Příběh jedné z miliónů“
  • Tereza Nedvědová
    Gymnázium Jírovcova, České Budějovice
    za studii „Probuzení potemníka moučného (Tenebrio molitor) z chill coma v závislosti na expoziční teplotě a době expozice“
  • Ondřej Nezval
    Střední odborná škola v Šumperku
    za studii „Meteorologická měření v lokalitě Vikýřovice“
  • Magdalena Nováková
    Arcibiskupské gymnázium v Praze 2
    za studii „Politici a známí veřejní činitelé na hraně zákona“
  • Olga Ryparová
    Gymnázium Hranice
    za studii „Analýza mikroorganizmů a spermatu kapilární elektroforézou“
  • Alexander Slávik
    Gymnázium Brno-Řečkovice
    za studii „Numerické diferintegrování“
  • Jiří Vančura
    Střední průmyslová škola sdělovací techniky v Praze 1
    za studii „Apolloniovy úlohy“
  • David Věčorek
    Gymnázium Brno-Řečkovice
    za studii „Zpracování signálu srdečních zvuků“

Cena pro pedagogy

  • prof. Ing. Bohumil Vybíral, CSc.
  • RNDr. Vladimír Vít

Nestihli jste dubnovou přednášku?

Podívejte se na ně ze záznamu na YouTube.

Tomáš Petráček: Alois Musil jako vědec a učenec